شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

«دختر مصنوعی» گرسنه و خسته نمی‌شود!

  • کد خبر: ۷۹۰۶۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
«دختر مصنوعی» گرسنه و خسته نمی‌شود!
ماجرای جالبی از زندگی دختر بچه انگلیسی می‌خوانید که متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین دختر دنیا معرفی شده است او نه گرسنه و خسته می‌شود و نه حتی درد را احساس می‌کند. اگرچه اولیویا در ظاهر همانند سایر هم سن و سالانش به نظر می‌رسد، اما پزشکان او را به خاطر قابلیت‌های منحصر به فردش «دخترِ مصنوعی» نامیده اند.

غفاری | شهرآرانیوز؛ احتمالا داستان‌هایی درباره ابرانسان‌ها شنیده اید یا در فیلم‌های علمی، تخیلی دیده اید. داستان‌ها حول‌وحوش فردی می‌چرخد که توانایی و قدرت فراطبیعی دارد و کار‌های عجیبی انجام می‌دهد. این قدرت مافوق طبیعی یا بعد از حادثه‌ای عجیب یا تولد با DNA غیرطبیعی ایجاد می‌شوند، اما آیا در دنیای واقعی سوپرمن‌ها وجود خارجی دارند یا زاده ذهن و خیال پردازی نویسندگان هستند؟

ماجرایی که می‌خوانید داستان زندگی متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین دختر دنیاست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دختری در جهان زندگی می‌کند که به دلیل نقص ژنتیکی اش به یک ابر انسان تبدیل شده است. فردی که هیچ چیز اورا از پا در نمی‌آورد.

طبیعی است که وقتی افراد دچار سانحه‌ای می‌شوند درد حاصل از آن را احساس می‌کنند، اما در سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاقی می‌افتد که خلاف قوانین طبیعی و زیستی است. در آن سال دختر بچه‌ای ۸ساله با اتومبیل تصادف می‌کند و به شدت آسیب می‌بیند، اما پس از تصادف روی دو پای خود می‌ایستد و به صورت عادی راه می‌رود. مادرش می‌گوید که او فقط از نظر ظاهری کمی گیج و ترسیده به نظر می‌آمده است.

وقتی پزشکان او را معاینه و DNA او را آزمایش می‌کنند متوجه می‌شوند دختربچه به اختلالی نادر مبتلاست.

اولیویا فرانس ورث، دخترانگلیسی ۱۱ساله، به هنگام تولد کروموزوم شماره ۶ نداشت و این فقدان که می‌توانست باعث شود او از نظر ذهنی عقب مانده یا از نظر ظاهری متمایز از دیگر افراد سالم باشد، او را به یک انسان خاص و منحصر به فرد با ظاهری معمولی و شبیه دیگر همسن وسالانش تبدیل کرد.

تفاوتی که شاید شبیه شمشیر دولبه باشد، زیرا او نه گرسنه می‌شود و نه خسته و حتی ادراکی از درد ندارد یا به زبان خودمانی‌تر درد را حس نمی‌کند، چیزی که می‌تواند برای هر انسانی خطرآفرین باشد و جانش را بگیرد.

مادرش می‌گوید که او می‌تواند بدون ذره‌ای استراحت و چند روز غذا نخوردن، ساعت‌ها بدود و فعالیت کند و این آن قدر برای پزشکان عجیب است که به او لقب دختر مصنوعی داده اند. سؤالی ممکن است برایتان پیش بیاید که چطور او بدون غذا و خوابیدن زنده مانده است؟ برای اینکه اولیویا را به خوابیدن وادارند او باید قرص‌های ملاتونین و خواب آور مصرف کند و به برنامه‌های منظم یادآوری برای خوردن غذا و خوابیدن نیاز‌مند است.

شاید شما هم کنجکاو شده باشید بدانید او چه استفاده‌ای از استعدادش می‌کند، اما راستش را بخواهید ما هم بی اطلاعیم. اگر شما به جای او بودید از این استعداد ذاتی چه استفاده‌ای می‌کردید؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->